Netiaonline

Co umożliwia Netia Online?

Netia Online, to wygodny i bezpłatny sposób na sprawdzanie rachunków i płatności. Dzięki nowemu serwisowi Netia Online, można samodzielnie i w dowolnej chwili:

  • na bieżąco kontrolować wszystkie wykonywane połączenia,
  • drukować wykazy szczegółowe połączeń,
  • sprawdzać faktury i płatności,
  • sprawdzać stan (saldo) rachunku,
  • przedłużyć umowę/ modyfikować usługi.

Znajdziesz tam formularz kontaktowy umożliwiający zgłaszanie zapytań w sprawie usług, faktur, awarii.

Pomoc w logowaniu do Netia Online

Tryby logowania do Netia Online:

  • Tryb standardowy polega na użyciu danych logowania, które otrzymałeś od Netii w momencie podpisania umowy i których nie modyfikowałeś na indywidulane dane logowania.
    Te dane to:
    a) numer konta Abonenta - znajdziesz go w górnej części każdej faktury wystawionej przez Netię
    b) PIN - znajdziesz go na umowie lub na otrzymanej z Netii karcie.
    Jeśli nie możesz znaleźć swojego numeru PIN, zadzwoń pod numer Infonetii: 801 802 803 (koszt połączenia równy cenie jednej jednostki taryfikacyjnej), 22 711 11 11 (z telefonów komórkowych).
  • Tryb indywidualny polega na użyciu zmodyfikowanych przez Ciebie standardowych danych logowania otrzymanych od Netii przy podpisaniu umowy (Numer konta Abonenta i PIN) na indywidulane dane logowania. Indywidualne dane logowania to:
    a) Nazwa użytkownika – po zmodyfikowaniu przez Ciebie Numeru konta Abonenta
    b) Hasło – po zmodyfikowaniu przez Ciebie PINu
  • Tryb Social Media polega na użyciu Twoich indywidualnych danych logowania, których używasz logując się na Facebooku lub do Google+.

Pomoc w odzyskiwaniu danych do logowania

Logowanie za pomocą: numeru konta Abonenta oraz PIN

  • Numer konta Abonenta znajdziesz w górnej części każdej faktury z Netii lub możesz odzyskać te dane na stronie www.netiaonline.pl wybierając na oknie logowania opcje „nie pamiętam”
  • PIN znajdziesz na umowie z Netią lub możesz odzyskać te dane na stronie www.netiaonline.pl wybierając na oknie logowania opcje „nie pamiętam” i podając numer konta Abonenta i pesel zmienisz numer PIN

Logowanie za pomocą indywidualnych danych: nazwa użytkownika oraz hasło

  • Nazwę użytkownika możesz odzyskać na stronie www.netiaonline.pl zakładka „Nazwa użytkownika i hasło” wybierając opcje „nie pamiętam” po podaniu adresu e-mail przypisanego do konta dane do logowania zostaną wysłane na podany adres e-mail.
  • Hasło możesz odzyskać na stronie www.netiaonline.pl wybierając na oknie logowania opcje „nie pamiętam” i podając numer konta Abonenta i pesel zmienisz numer PIN.

Saldo i płatności

Informacje na temat stanu salda oraz płatności są dostępne w serwisie Netia On Line. Aby dokonać weryfikacji płatności należy zalogować się do serwisie Netia Online , następnie:

  • w oknie „Nazwa Użytkownika” wpisać numer konta Abonenta, znajdujący się w lewym górnym rogu każdej faktury, bezpośrednio pod datą jej wystawienia
  • w oknie „Hasło” wpisać PIN (Poufny Numer Identyfikacyjny), znajdujący się na umowie z Netią

Stan salda jest widoczny na głównym oknie serwisu zakładka „strona główna” Netia Online , szczegółowe informacje o fakturach i wpłatach są dostępne w sekcji „Faktury i Finanse”, zakładka „Faktury „ oraz „ Płatności”.

Przejdź do Netia Online.

Przedłużenie umowy/zmiana usług

Serwis Netia Online umożliwia modyfikacje posiadanych usług , przedłużenie umowy oraz dokupienie nowych usług. W celu dokonania zmiany lub weryfikacji dostępnych modyfikacji należy zalogować się do Netia Online, przejść do zakładki „Usługi”, a następnie zakładki „Twoje oferty”.
Wybierz opcję „sprawdź”, a przy usługach wyświetlonych w tabeli zostaną zaprezentowane dostępne modyfikacje posiadanych usług. Wybierając opcje „Sprawdź” widoczną na banerze poniżej tabeli zostaną zaprezentowane dodatkowe opcje umożliwiające dokupienie nowych usług. Przejdź do Netia Online.