Urządzenia

Konfiguracja

Podstawowe informacje o konfiguracji urządzenia wymagane do połączenia z internetem w sieci Netia.

Do połączenia niezbędna jest nazwa użytkownika oraz hasło. Dane te znajdują się w Netia Online. Do zalogowania się potrzebny będzie numer konta abonenta i PIN. W przypadku problemów z logowaniem do netiaonline zapraszamy do zapoznania się z materiałami dotyczącymi pomocy dla netiaonline.
Urządzenia dostarczane przez Netię mają dostęp do strony Netia-Online i strony aktywacyjnej, ponieważ połączenie jest uruchomione na użytkowniku internet i haśle internet.

Parametry połączenia ADSL dla usług Netii są różne w zależności od tego, na jakiej linii świadczone są usługi. Jeśli Netia świadczy usługę na linii, na której wcześniej działała Telekomunikacja Polska, to zapewne masz BSA lub LLU.

Dane dla lini telefonicznych Netii Dane dla lini telefonicznych po TP czyli BSA i LLU Dane dla lini telefonicznych Dialog [tylko anex B]
Enkapsulacja PPPoE LLC Enkapsulacja PPPoA (over ATM) VcMUX Enkapsulacja PPPoE LLC
VPI 8 VPI 0 VPI 1
VCI 35 VCI 35 VCI 32
ATM class UBR ATM class UBR ATM class UBR


Serwery DNS Netii oraz Dialog Serwery DNS dla wszystkich usług Netii:

  • Podstawowy (Primary) DNS: 62.233.233.233
  • Zapasowy (Secondary) DNS: 87.204.204.204
  • Zapasowy (Secondary) DNS: 83.238.255.76
  • Zapasowy (Secondary) DNS: 213.241.79.38
  • Zapasowy (Secondary) DNS: 213.241.79.37

Serwery DNS dla wszystkich usług Dialog

  • Podstawowy (Primary) DNS: 217.30.129.149
  • Zapasowy (Secondary) DNS: 217.30.137.200

Pomoc techniczna

W celu uzyskania pomocy technicznej prosimy o kontakt z naszymi doradcami technicznymi.

Zwroty

Na jaki adres należy wysłać urządzenie?
W przypadku zakończenia współpracy z Netią, prosimy odesłać dzierżawione urządzenia abonenckie (Netia Spot, Netia Player, mobilny modem) wraz ze wszystkimi elementami w przeciągu 14 dni od daty rozwiązania umowy na adres:
Magazyn Centralny Grupy Netia,IPS
Inwestorów 13
39-300 Mielec

Urządzenie należy odesłać na koszt własny. Informujemy, że w przypadku nieodesłania urządzenia w terminie, mamy prawo naliczyć karę umowną za każde z urządzeń w wysokości określonej w Szczegółowych Warunkach Promocji obowiązującej Klienta.